Annonsering i Östnyland är optimalt för oss
CASE: CAFÉ LILJA
Café Lilja grundades av Minna och Stefan Möller 2014 vid riksväg 6 i Liljendal i Shell Helmi Simpukkas gamla faciliteter som hade blivit en ”kall” station.
– Vårt koncept är en god och mångsidig matmeny med även snabb”road food” som alternativ för förbikörande chaufförer. Vi satsar mycket på lokala produkter med bl.a kött från Teiras gård, Malmgårds produkter, Porlom meijeris oster, Marbackas honung och ägg från Hultgård mm. Truck`n Lily Music Festival evenemanget för countrymusik fantaster som samordnas med Liljendaldagarna är något vi står för. I dagens läge kör vi även med eget bageri och catering till fester och andra evenemang. Vi vill vara ett utflyktsmål som ger bra betjäning för hela regionen. God mat är a och o för att nöjda kunder skall komma på nytt. Vi vill vara lokala för hela regionen samt ett självklart rastställe för den förbiåkande trafiken.
– Genom att annonsera (både print och digitalt) i Östnyland når vi hela regionen på en gång. Det är ett enkelt och smidigt sätt att få ut info om menyer och evenmang etc. Särskilt storspridningarna som täcker så gott som hela svensk- o tvåspråkiga östra Nyland har visat sig vara optimala för oss, i synnerhet iTruck`n Lily Music Festival evenemanget. Med konstant synlighet försäkrar vi oss om att hållas intressanta
– Vi har varit speciellt nöjda över samarbetets smidighet samt resultat. Vi har märkt att folk kommer ”lite längre ifrån” för att besöka oss och det är utan tvekan resultat av annonseringen. Vi har även kört samannonsering med både Östnyland och Loviisan Sanomat och de har stött varandra bra, särskilt lokalt!
– Vi är nöjda och kommer även i fortsättningen att använda oss av KSF Medias tjänster, säger Stefan Möller, grundare av Café Lilja.